Tuesday, June 05, 2007

Heiii

Eg he sagt lenge atte politikk e nåe drid,å atte ingen sjønne seg på det...Men der e ingen så e einge i det me meg*Kremt Kremt Camilla?*

Men her he me et bevis på atte politikk e nåe drid,å ingen sjønne d:P

POLITIKK I ET NØTTESKALL

Gutten
: -Pappa hva er politikk for noe?
Faren: -Politikk er styr å stell.
Gutten: -Åssen da, pappa?
Faren: -La meg bruke familien vår som et eksempel. Det er jeg som sitter på pengene, derfor kaller vi meg for ledelsen. Din mor grafser til seg mesteparten av dem, derfor kaller vi henne regjeringen.
Vel, hushjelpen vår er arbeidsklassen, du er folket og din lillebror er fremtiden. Skjønner du nå?

Gutten: -Jeg skjønner ikke helt, pappa.
Faren: -Vel, så tenk over det en stund.

Den natten våkner gutten av at lillebroren skriker. Han går inn på rommet hans og oppdager at han har gjort i bleiene. Så går han ut for å underrette moren, men hun ligger i dyp søvn. Deretter rusler han inn på hushjelpens rom, men hun ligger å har sex med faren hans. Han dundrer på døren, men ingen hører han.

Neste dag sier han til sin far: -Pappa, nå skjønner jeg hva politikk går ut på.

Faren: -Utmerket. Forklar det med dine egne ord.

Gutten: -Ledelsen utnytter arbeidsklassen, mens regjeringen snur seg bort og sover. Folket ignoreres og fremtiden er full av dritt!!!!!!!!!!

1 Comments:

Blogger Theodor said...

syns detta e et unødvendig angrep på borgarskape... kan ikj forstå koffe d ska sammelignas me d...

Dei foreldren burde forresten bli togen ifrå ongan... onga kan ikj velga foreldre... folk så BRUGE stemmeretten sin, kan velga regjering

12:20 PM  

Post a Comment

<< Home